Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". Правила повернення та обміну поширюються на товар відповідної якості за умови, що він не був використаний, зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачу під час покупки (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів").
Порядок обміну та повернення товару
Протягом двох тижнів ви можете звернутися в магазин та замінити (повернути) товар:
- відповідної якості;
- некондиційний (бракований) товар.
Якщо ви хочете замінити товар на аналогічний, але його немає на продажу, то ви маєте право:
- Купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості);
- Обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару до продажу;
- Повернути товар та отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції.
Як повернути гроші за товар: алгоритм дій
Згідно з умовами повернення грошових коштів за товар відповідної якості вам необхідно виконати кілька дій:
- Звернутися до продавця та написати заяву на повернення грошей;
- Повернути придбаний товар в цілій упаковці та з повною комплектацією;
Надати квитанцію про покупку, товарний або касовий чек.
У який термін повинні повернути гроші за товар?
Згідно закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються на основі вартості товару на момент покупки.
Гроші повертаються покупцеві у день повернення покупки, але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту письмової заяви про повернення. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким проводилась оплата - банківським переказом на вказані покупцем у заяві реквізити або готівкою.